Wat hebben we te huur?

We hebben verschillende betaalmodellen afhankelijk van het eigendom dat u wilt huren. Kiest u daarom het vastgoed hieronder op de pagina. Hebt u objecten in beide categorieën, dan moet u een betaalmodel voor elk van de categorieën selecteren.

Business center, co-working- of kantoorruimte

U kunt kiezen uit vier betaalmodellen om de keuze te maken die het best past bij uw commerciële panden.

Bekijk prijzen

BASIS
GRATIS
tot 2026

Vergaderzalen

We bieden twee betaalmodellen aan met een jaarlijks abonnement, als Basis of Premium pakket. Vergaderruimtes in het Basispakket zijn gratis tot 2026.

Bekijk prijzen

Een aantal bedrijven die vastgoed hebben verhuurd via MatchOffice

ProvidersProviders
Thomas Munk
Thomas Munk

Commercieel directeur, Regus

"We werken al jaren samen met Lokalbasen.dk en MatchOffice. Het zijn gebruiksvriendelijke platforms en het is eenvoudig om er advertenties op te zetten en te onderhouden. Een bijzonder belangrijk aspect van de samenwerking is de mogelijkheid voor een onderlinge dialoog over uitdagingen en kansen. Het team reageert altijd op aanpassingen en staat open om nieuwe ideeën uit te proberen en dingen uit te proberen. We zijn blij met de samenwerking."

Henriette Holm Stahlhut
Henriette Holm Stahlhut

Head of Department, DEAS

"MatchOffice is een waardevolle toevoeging op traditioneel adverteren en in de afgelopen jaren hebben we veel relevante aanvragen gekregen, die hebben geresulteerd in verschillende huurovereenkomsten."

Ninna Therkelsen
Ninna Therkelsen

Hoofd verhuur, NREP

"We zijn om verschillende redenen erg blij met de samenwerking met MatchOffice. Onze cases worden mooi gepresenteerd op de pagina, die ook makkelijk en overzichtelijk is om op te zoeken. En hun service is uitstekend. Het team erachter - is super servicegericht en behulpzaam als je als verhuurder zelf systemen ontwikkelt die gekoppeld moeten worden aan de advertenties op MatchOffice. Wij zijn een zeer tevreden klant."

Thomas Munk
Thomas Munk

Commercieel directeur, Regus

"We werken al jaren samen met Lokalbasen.dk en MatchOffice. Het zijn gebruiksvriendelijke platforms en het is eenvoudig om er advertenties op te zetten en te onderhouden. Een bijzonder belangrijk aspect van de samenwerking is de mogelijkheid voor een onderlinge dialoog over uitdagingen en kansen. Het team reageert altijd op aanpassingen en staat open om nieuwe ideeën uit te proberen en dingen uit te proberen. We zijn blij met de samenwerking."

Henriette Holm Stahlhut
Henriette Holm Stahlhut

Head of Department, DEAS

"MatchOffice is een waardevolle toevoeging op traditioneel adverteren en in de afgelopen jaren hebben we veel relevante aanvragen gekregen, die hebben geresulteerd in verschillende huurovereenkomsten."

Ninna Therkelsen
Ninna Therkelsen

Hoofd verhuur, NREP

"We zijn om verschillende redenen erg blij met de samenwerking met MatchOffice. Onze cases worden mooi gepresenteerd op de pagina, die ook makkelijk en overzichtelijk is om op te zoeken. En hun service is uitstekend. Het team erachter - is super servicegericht en behulpzaam als je als verhuurder zelf systemen ontwikkelt die gekoppeld moeten worden aan de advertenties op MatchOffice. Wij zijn een zeer tevreden klant."

Jakob Dalhoff
Jakob Dalhoff

CEO, MatchOffice

jd@matchoffice.com

'Vandaag werken we samen met ongeveer 2.500 vastgoedeigenaren, vastgoedbedrijven en flexibele werkplekken over heel de wereld. Sinds 2009 hebben we met plezier 2.000 huurders aan een vastgoed geholpen in het voordeel van de onze verhuurders.''

Logo
Hebt u vragen, neem dan contact met ons op:
Openingstijden:

Maandag - Vrijdag: 09:00-17:00

Welke voordelen krijgt u bij het juiste betaalmodel?

1Vaste prijs per advertentie

Met een 'vaste prijs per advertentie' hoeft u niet na denken over hoe vaak uw object verhuurd wordt. U betaalt hetzelfde vaste tarief voor een lopend traject van leads voor dezelfde prijs. Zo kunt u tijd vrijmaken voor dingen die echt belangrijk zijn.

2Verschillende vergaderruimtes

Hebt u meerdere vergaderruimtes op hetzelfde adres, dan betaalt u slechts voor een advertentie. Uw vergaderruimtes worden getoond in aparte advertenties. Dit bespaart u geld en biedt onze gebruikers de mogelijkheid om de perfecte vergaderruimte te vinden.

3Contactinformatie en logo

Wanneer uw advertenties contactgegevens en uw logo bevat, kunnen mogelijke huurders u makkelijker contacteren. Zo kunt u de locatie sneller verhuren en dit draagt bij aan de merknaam. Geïnteresseerden zien wie u bent en kunnen makkelijk contact opnemen.

4Hoge ranking in de getoonde lijsten

Een positie bovenaan de toplijsten zorgt voor meer bezoekers op de pagina en meer mogelijke bezichtigingen op uw locatie. Dit zorgt voor meer kwalitatieve leads en zorgt ervoor dat uw locatie sneller verhuurd wordt. Uit de statistieken kunnen we opmaken dat topposities vaker bekeken en verhuurd worden.

5Verwijzingskosten

Met ons no cure - no pay plan betaalt u alleen een referral bedrag aan ons als de huurder u vindt via ons. Dit geeft u de kans om uw locatie gratis te tonen tot u een huurder vindt. Vindt u elders een huurder, dan betaalt u geen referral bedrag aan ons.

6Een enkele factuur

We sturen u een eenmalige rekening voor de geselecteerde periode van een maand, half jaar of jaar. Dit betekent dat u slechts een rekening krijgt, ongeacht het aantal locaties. Dit bespaart u tijd met administratie en maakt het makkelijker om de juiste huurder te vinden voor uw pand.

7Instagram campagnes

Door zorgvuldig af te stemmen op de relevante doelgroep, helpen de Instagram advertenties u de juiste mensen te bereiken. We laten uw commerciële vastgoed zien aan duizenden potentiële zakelijke huurders over heel de wereld. Maak samen met ons gebruik van de enorme potentie van de sociale media om sneller te kunnen verhuren.

8Facebook campagnes

We brengen uw verhuurobjecten onder de aandacht door Facebook advertenties. Op die manier kunnen we uw verhuurobjecten onder de aandacht brengen van mensen die zoeken naar uw panden. Dit betekent meer aandacht voor uw objecten en mogelijk betere leads en snellere verhuur.

9Maak gratis advertenties

Met onze no cure - no pay overeenkomst, kunt u gratis advertenties maken die passen bij uw behoeften. U betaalt geen extra advertentiekosten wanneer de huurder u vindt via ons. Zo krijgt u de maximalise exposure tegen de prijs die u van tevoren al weet.

10Data opslag

Bij het registreren, bestellen van informatie of contact opnemen met MatchOffice, wordt er gevraagd om persoonlijke gegevens zoals uw naam, mailadres en telefoonnummer. U bent niet verplicht om deze informatie te verstrekken. Doet u dit echter niet, dan bestaat de kans dat we u niet kunnen voorzien van de gewenste diensten, producten of informatie.

11Bezoekers op onze website

De bezoekers bij MatchOffice zoeken mogelijke bedrijfslocaties en het is ons doel om de beste match te verzorgen tussen de mogelijke huurders en u als aanbieder van ruimte. We werken constant aan het verhogen van het verkeer zodat u meer relevante leads kunt ontvangen.

12Sneller verhuur

MatchOffice is een van de leidende bedrijven op de internationale markt voor de verhuur van commerciële panden. We zijn een onafhankelijk portaal en verzamelen business centers op een plek, zodat potentiële huurders makkelijker kantoorruimtes voor de toekomst kunnen vinden. We werken samen met commerciële centra over heel de wereld.

1Vaste prijs per advertentie

Met een 'vaste prijs per advertentie' hoeft u niet na denken over hoe vaak uw object verhuurd wordt. U betaalt hetzelfde vaste tarief voor een lopend traject van leads voor dezelfde prijs. Zo kunt u tijd vrijmaken voor dingen die echt belangrijk zijn.

2Verschillende vergaderruimtes

Hebt u meerdere vergaderruimtes op hetzelfde adres, dan betaalt u slechts voor een advertentie. Uw vergaderruimtes worden getoond in aparte advertenties. Dit bespaart u geld en biedt onze gebruikers de mogelijkheid om de perfecte vergaderruimte te vinden.

3Contactinformatie en logo

Wanneer uw advertenties contactgegevens en uw logo bevat, kunnen mogelijke huurders u makkelijker contacteren. Zo kunt u de locatie sneller verhuren en dit draagt bij aan de merknaam. Geïnteresseerden zien wie u bent en kunnen makkelijk contact opnemen.

4Hoge ranking in de getoonde lijsten

Een positie bovenaan de toplijsten zorgt voor meer bezoekers op de pagina en meer mogelijke bezichtigingen op uw locatie. Dit zorgt voor meer kwalitatieve leads en zorgt ervoor dat uw locatie sneller verhuurd wordt. Uit de statistieken kunnen we opmaken dat topposities vaker bekeken en verhuurd worden.

5Verwijzingskosten

Met ons no cure - no pay plan betaalt u alleen een referral bedrag aan ons als de huurder u vindt via ons. Dit geeft u de kans om uw locatie gratis te tonen tot u een huurder vindt. Vindt u elders een huurder, dan betaalt u geen referral bedrag aan ons.

6Een enkele factuur

We sturen u een eenmalige rekening voor de geselecteerde periode van een maand, half jaar of jaar. Dit betekent dat u slechts een rekening krijgt, ongeacht het aantal locaties. Dit bespaart u tijd met administratie en maakt het makkelijker om de juiste huurder te vinden voor uw pand.

7Instagram campagnes

Door zorgvuldig af te stemmen op de relevante doelgroep, helpen de Instagram advertenties u de juiste mensen te bereiken. We laten uw commerciële vastgoed zien aan duizenden potentiële zakelijke huurders over heel de wereld. Maak samen met ons gebruik van de enorme potentie van de sociale media om sneller te kunnen verhuren.

8Facebook campagnes

We brengen uw verhuurobjecten onder de aandacht door Facebook advertenties. Op die manier kunnen we uw verhuurobjecten onder de aandacht brengen van mensen die zoeken naar uw panden. Dit betekent meer aandacht voor uw objecten en mogelijk betere leads en snellere verhuur.

9Maak gratis advertenties

Met onze no cure - no pay overeenkomst, kunt u gratis advertenties maken die passen bij uw behoeften. U betaalt geen extra advertentiekosten wanneer de huurder u vindt via ons. Zo krijgt u de maximalise exposure tegen de prijs die u van tevoren al weet.

10Data opslag

Bij het registreren, bestellen van informatie of contact opnemen met MatchOffice, wordt er gevraagd om persoonlijke gegevens zoals uw naam, mailadres en telefoonnummer. U bent niet verplicht om deze informatie te verstrekken. Doet u dit echter niet, dan bestaat de kans dat we u niet kunnen voorzien van de gewenste diensten, producten of informatie.

11Bezoekers op onze website

De bezoekers bij MatchOffice zoeken mogelijke bedrijfslocaties en het is ons doel om de beste match te verzorgen tussen de mogelijke huurders en u als aanbieder van ruimte. We werken constant aan het verhogen van het verkeer zodat u meer relevante leads kunt ontvangen.

12Sneller verhuur

MatchOffice is een van de leidende bedrijven op de internationale markt voor de verhuur van commerciële panden. We zijn een onafhankelijk portaal en verzamelen business centers op een plek, zodat potentiële huurders makkelijker kantoorruimtes voor de toekomst kunnen vinden. We werken samen met commerciële centra over heel de wereld.

Veelgestelde vragen voordat u zich aanmeldt

Wat zijn uw partnerschapsvoorwaarden?
Wij werken op basis van No Cure No Pay, wat betekend dat u ons pas betaald als onze lead uw klant wordt. De volledige algemene voorwaarden zijn er voor u om te bekijken nadat u het gewenste betalingsmodel heeft gekozen. Ga naar www.matchoffice.be/signup en klik op de groene knop ‘servicevoorwaarden’ direct onder het registratie formulier.
Wat is uw commissie?
Onze commissie bedraagt 12,5%. Dat zijn echter pas de eerste 12 maanden van uw samenwerking met de huurder waarop de commissiebetaling van toepassing is. Bovendien kunt u in alle categorieën worden vermeld (zakencentrum, kantoor, coworking, vergaderruimte en virtueel kantoor) en toch alleen de commissie betalen als onze lead een deal met u tekent.
Wat wordt er bedoelt met ’12,5% van de betaling gedaan door de klant voor een beperkte periode van 12 maanden’? Wat als de klant mijn werkruimte maandelijks huurt?
Dit betekent dat we de 12,5% commissie alleen in rekening brengen gedurende de eerste 12 maanden van uw samenwerking met de huurder. Als een opdrachtgever je werkplek liever maandelijks verhuurt, sturen we eens in de drie maanden een factuur.
Waarin verschilt uw site van sites zoals PeerSpace, Liquidspace, InstantOffices, AllOfficeCenters, enz?
In feite is ons bedrijfsmodel vrij gelijkaardig aan andere verhuurwebsites. We richten ons echter op zowel internationale als lokale markten en bieden tegelijkertijd een internationaal platform www.matchoffice.com en lokale websites in 19 landen, waaronder Denemarken, België, Nederland, Duitsland, Zweden, Finland, Noorwegen, Spanje, Italië, Frankrijk, Zwitserland Luxemburg , Oostenrijk, Polen, Verenigd Koninkrijk, Singapore, India, Hong Kong en Oekraïne.
Wat als de klant rechtstreeks contact met ons opneemt? Of als dit een klant is die we al lang kennen?
We brengen onze verhuurders nooit kosten in rekening voor wat hun rechtmatig toekomt. In deze situatie betaald u geen commissie, maar verzoeken wij u vriendelijk om ons een overeenkomstige melding te sturen.
Moeten we een overeenkomst tekenen?
Het accepteren van onze servicevoorwaarden bij het aanmelden op ons platform zou voldoende moeten zijn.
Als we ons eenmaal hebben aangemeld, is het flexibel om te stoppen?
Natuurlijk! Als u de samenwerking met ons beëindigd, heeft u niets anders nodig dan ons een kennisgeving te sturen die een dag voor de daadwerkelijke beëindiging wordt verzonden.
Hoeveel van onze medewerkers kunnen ons MatchOffice-account beheren?
Al uw locaties worden onder één account geregistreerd, waardoor u ze gemakkelijker kunt beheren. Daarom komt elke medewerker met wie u de login en het wachtwoord deelt, in aanmerking om uw MatchOffice-account te beheren.
Hoe en waar maak ik een advertentie aan?
Nadat u uw profiel heeft geregistreerd, klikt u op de knop "Nieuwe huurovereenkomst aanmaken", oranje gemarkeerd.
Onze lidmaatschappen
  • MatchOffice lidmaatschap logo
  • MatchOffice lidmaatschap logo